سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزد ابلیس مرگ هیچ یک از مؤمنان، از مرگ فقیه محبوب تر نیست . [امام صادق علیه السلام]
 
پنج شنبه 92 بهمن 17 , ساعت 11:57 عصر

دیشب پس از گذشت 1/5 ساعت چشم انتظاری، بالاخره گفتگوی ریاست محترم جمهور بصورت زنده از صدا وسیمای جمهوری اسلامی پخش گردید و مطالب قابل توجهی هم برای مردمی که از چند روز قبل منتظر شنیدن سخنان و خبرهای جدیدی بودند ، بیان نگردید، ولیکن موضوع تأخیر1/5 ساعته در پخش آن برای اکثر بینندگان ایجاد سئوال و شبهه کرده بود که با ارسال نامه رئیس رسانه ملی به رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما ، مبنی بر انتخاب مجری توسط رؤسای قوا، حاشیه های پخش مصاحبه زنده و مستقیم را پررنگتر نمود و موضوع از این قرار بود که صدا و سیما آقای روحانی نژاد را بعنوان مجری و سئوال از رئیس جمهور در این مصاحبه انتخاب کرده بود که در هنگام پخش ، مسئولین دفتر رئیس جمهور خواستار تغییر مجری و یا اضافه کردن یک مجری دیگر در کنار آقای روحانی نژاد را می نمایند! و بالاخره خانم پوریامین بعنوان مجری دوم از سوی دفتر دولت تدبیر و امید به صدا وسیما تحمیل می گردد. فلذا حاشیه های مصاحبه از متن آن مهمتر و موارد ذیل قابل طرح و بررسی است.

1-اقدام دفتر رئیس جمهور در انتخاب مجری با استقلال صدا وسیما مغایرت دارد و دخالت در امور سایر قواست و از دولتی که قبل از گرفتن سکان ریاست جمهوری و بعد از آن خود را قانونمدار معرفی می کند، این اعمال غیر قانونی و افراطی، ناپسند و غیر قابل بخشش است.

2- رئیس جمهور محترم هم که وظیفه اش بخاطر 1/5 ساعت تأخیر در پخش و انتظار مردم در پای گیرنده ها عذرخواهی از مردم است، می گوید: از اینکه زیاد منتظر ماندید، تشکر می نمایم. آیا این ادبیات زیاده خواهی نیست!؟ و با اخلاق اسلامی سازگار است!؟ 

 3- انتخاب مجری توسط دفتر رئیس جمهور اهانت به شعور و درک سیاسی و اجتماعی  مردم عزیز کشورمان می باشد و این شائبه را در اذهان عمومی ایجاد می کند که با طرح مسائل و مشکلات واقعی کشور و مردم در صدا و سیمای نظام اسلامی مخالفند ! و قصد آن دارند، مجریانی را انتخاب نمایند که بیشتر مجیز گوی رئیس جمهور باشند، که لازم است رئیس محترم جمهور شخصا جلوی این اقدامات خود سرانه و افراطی مسئولین دفتر یا مشاور فرهنگی را بگیرند و اجازه ندهند روحیه زشت و انحرافی بله قربان گوئی اطراف ایشان را احاطه نماید.  

پیامبر خاتم (ص) در این رابطه می فرمایند: "هنگامی که برادرت را مقابل رویش می ستائی، مثل این است که تیغ بر گلویش می کشی." و حضرت علی (ع) می فرمایند: " آن کس که تو را ستود، همانا تو را سر برید." 

شأنیت رئیس جمهور و ملت ایران در این مصاحبه از سوی دفتر رئیس جمهور رعایت نگردیده و مستحق برخورد قاطع و حتی عزل از مقام خود می باشند، زیرا دوستی این افراد از صفات نکوهش شده دین مبین اسلام است ، اینان نزدیک را دور و دور را نزدیک می نمایانند و باعث گمراهی مسؤلین خواهند بود. از دولت راستگویان انتظار است که واقعیت ها را برای مردم بازگو نمایند و در این صورت است که اعتماد مردم به مسئولین بیشتر خواهد شد .

 دولت تدبیر و امید برای محرمانه دانستن توافقنامه ژنو ، تا کنون هزینه سنگینی پرداخته و به کشور تحمیل نموده که بعنوان یک عبرت و تجربه ناموفق بود، که پرهیز از گفتن حقایق در وقت لازم ، اهانت آمریکا و بی سواد خواندن منتقدین و بخشی از ملت را بدنبال داشته است، و در برابر اهانت کنندگان اجنبی، سکوت و ادبیات ذلیلانه را مشاهده کرده ایم  که این روزها به کرار اتفاق می افتد، پس آقای رئیس جمهور! مشائیها را از کنار خود بران تا از آسیبهای آینده در امان باشید ، انشا الله .     والسلام

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ